streda 12. decembra 2012

Dúfam že prestane pršať

Dúfam že svet prestane pršať
Prestane sa mi obracať chrbtom
Nikto nieje čestný
Dúfam že chyby môžeme napraviť.
 A že to urobíme.

Dúfam že tomu veríš
Dúfam že máme stále svoj sen,
Dúfam že som stále súčasťou tvojich snov
Dúfam že to nieje beznádejné, že zmena má nádej.

Dúfam že sa začneme vidieť ..navždy spolu
Dúfam že otvoríme oči a začneme sa vidieť navzájom.

Budeme vidieť že naša láska Môže byť silnejšia ako všetky pochybnosti a nedorozumenia.


!Hovor hlasnejšie inak nemôžem počuť.
Ako môžu byt veci lepšie ked ostanu nevyslovené?
Kludne ma nazvi snívajucim človekom..
 ale to znamená že realita nemôže byt krásna? taká akú sme si ju vysnívali?.

Dúfam že stále počuješ môj tlkot srdca, že naším spoločným chvíľam neodzvonilo.
Dúfam, že sa prestaneme brať ako samozrejmosť

Beriem si šancu na lásku
Dúfam, že si to vezmeš so mnou.
Dúfam že niesom jediná.

Lebo ja môžem umierať každý deň čakaním na teba.
Môžem ťa milovať Milión rokov.

Nemožem si Kúpiť tvoju lásku a dokonca sa o to nemôžem ani snažiť.
Ale nikdy nepochybuj že moje srdce bije len pre teba.
Viem že mám daleko od dokonalosti
Nemôžem ti dať Modré z neba
ale nikdy nezpochybnuj že moje srdce bije len pre teba.

Stojím pri tebe aj ked ma tvoja prítomnosť bolí.. a to je moj druh lásky.
Bojím sa že ta stratím ked si po boku inej ženy.. ale je to predsa tak normálne..
lebo je to môj druh lásky.

Nieje to normálne.. mala by som lietať ako anjel.. ale to je moj druh lásky.
Je to to čo som si sama vybrala a nechcem sa toho vzdať, Lebo život nieje ako rozprávka ktorú napísal svojím perom Hamingway či iný  spisovatel. Skôr Shakespeare sa priblížil realite, kedy láska musí preskákať velké priepasti a zdolať velke prekážky aby mohli byť navždy spolu.
V skutočnom živote je Láska velmi bolestivá jazda na horskej dráhe z ktorej mám tak obrovský strach.
Raz som hore a zrazu vidím pre sebou obrovskú priepasť.. ale tú priepasť treba predýchať aby cesta pokračovala opať na vrchol.

Pamataj si vsak moje slová že vo vzťahu sú dvaja ktorý robia chyby a pracujú na nich.
Sme MY a nie len TY a JA.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára